שיווק מורשה של דודי שמש וחשמל


דודי שמש וחשמל יספקו לכם מקלחת חמה ונעימה בכל מצב. מתי עדיף לבחור דוד שמש ומתי דוד חשמל? ממי אפשר לקנות את הדודים הללו? לכל השאלות הללו יש תשובות וכולם יתקבלו בהמשך המאמר. זה בדיוק הזמן להבין את התשובות ומדוע אתם חייבים לקנות את דוד השמש ממשווק מורשה.

מתי כדאי דוד שמש ומתי דוד חשמל?

דודי שמש ודודי חשמל נמצאים ברחבי מדינת ישראל העולם כולו כאשר במדינת ישראל דודי השמש הרבה יותר נפוצים. למעשה מבחינת נתח השוק של דודי השמש, הם מהווים יותר מ-90 אחוזים כאשר חשוב לזכור כי גם הגגות הנפוצים בישראל הם גגות בטון שטוחים שעליהם קל מאוד להתקין דודי שמש. דוד השמש אמנם יקר יותר אך הוא חסכוני יותר בטווח הארוך כאשר הוא מחמם את המים באמצעות האנרגיה הסולרית שמגיעה מקרני השמש. דוד חשמל יתאים בעיקר למקומות בהם לא ניתן להתקין דוד שמש כיוון שהגג לא פנוי, או כאשר מדובר בדוד קטן מאוד.

דודי שמש
דודי שמש סולרית

מיהו משווק מורשה ולמה הוא עדיף?

משווק מורשה הוא משווק עם רישיון שמוסמך למכור ולהתקין דודי שמש. רוב החברות שמשווקות דודי שמש יציעו גם התקנה שלו כאשר חברות אלו מורשות מטעם המדינה לעסוק בתחום זה ומורשות מטעם היצרן למכור את הדודים שלו. משווק מורשה עדיף כיוון שהוא מעניק אחריות מלאה על דוד השמש או דוד החשמל וגם על ההתקנה, כאשר משווק מורשה יכול להציע מחירים זולים יותר בחלק מהמקרים. בכל מקרה משווק מורשה יהיה עדיף בגלל אמינותו ובגלל השם שיש לו בשוק.

כיצד לבחור את הדוד המתאים?

גם בבחירת דוד שמש או דוד חשמל ממשווק מורשה, חשוב מאוד לבחור את הדוד הנכון. יש מגוון רחב של דודים כאשר הטכנולוגיה ביניהם לרוב תהיה דומה, אך ההבדל הקטן יכול להיות משמעותי. יש דודים גדולים מאוד שמתאימים למשפחות גדולות ולכן חשוב להתאים את נפח הדוד המתאים לפי כמות הנפשות ולפי אופי השימוש. כמו כן, כדאי לקנות דוד שש או דוד חשמל מחומרים עמידים, כאשר דוד איכותי יהיה משתלם יותר בגלל הבלאי המופחת.

תגובות